Saturday 2 June 2012

My Little Dream.. Little??

Assalamualaikum..

Sini, nak cite sikit pasal my dream comes true for the next-next year.. InsyaAllah..

1. Nak pegi Umrah dengan my family.. I'm just can't wait to see the Kaabah in front of my eyes.. (InsyaAllah)

2. Nak pegi Haji pulak dengan my husband.. Haji Mr. and Hajah Mrs. Hehe.. Wait2.. (InsyaAllah)


3. Nak pegi travel one world.. Especially Dubai.. I'm so impressed about the country..  For me, Dubai is very awesome country in the world.. Maybe because of their country's development.. (InsyaAllah)

i told you..
4. Nak bukak bakery or cake house sendiri.. Waaa.. Tak sabar nak masuk bakery sendiri yang ade bau2 kek, bau2 biskut yang harum.. Wallahhh.. (InsyaAllah)

example.. :)
5. Berkahwin dengan jejaka malaya impian.. Cehhhwahhh.. Deman sikit ni.. Si pemandu kapal terbang.. Awwww... Malu.. Insyaallah.. Kalau jodoh tu dah tertulis kat Luh Mahfuz, kite terime je yerk.. Kalau tak dapat tu, redha je la.. Redha itu ikhlas, pasrah itu menyerah.. I'm also impressed about the person yang bawak besi terbang tu.. Haha.. Ayat nak sastera jer.. (InsyaAllah)

haha.. its ok to dream mardhiah :p

6. Percutian pelayaran macam Titanic.. Fuhhh.. Tapi time tu tak lah berjumpe dengan jejaka macam Jack Dawson tu sebab kite pegi dengan Husband kite kan..  Wahhh2.. Banyak duit kau ye kak.. Hehe.. Kumpul duit-kumpul duit.. (InsyaAllah)

economical class pun ok kot.. yawww..
Okkeyhhh.. Rasa nye tu je kot setakat ni.. Kalau ade lah, I will update it later lahh.. Thinking2..


*gambar oleh uncle google* 


Peace..


No comments:

Post a Comment