Friday 23 December 2011

IPHONE ADDICTED!


Ya Allah.. Kenape lah aku suke kat gadget yang cenggini.. Ohhhh.. Aku dah angau dah dengan bende alah ni haa.. Setiap kali online, mesti google 'iphone'.. Hehe.. Gile tak ketagih nak pegang die.. Tibe2 dah cakap ngan mak ayah nak satu bende ni.. Mak senang lah kate 'belilah, duit kau kan banyak'.. Banyak tak banyak lah jugak.. Sayangnye nak gune duit sendiri.. Hehe.. Ade lah juga aku mintak mak tambah2 sikit duit die tu haa.. Huhu.. Ala.. Nak jugak!! I'm survey for the all.. But i'm just love at the middle one.. Iphone 4.. Kalau iPhone 4s tu mahal sangattt.. Iphone4 tu pun mahal jugak sebenarnye.. Tapi...... No answer.. Aku tak suke iPhone3 sebab die punye body tak solid.. Tak cantik.. Nampak bulat macam Blackberry dari tepi.. Aku suke iPhone4 sebab die punye bentuk tu cantik.. Perfect! Huaaaa.. Aku nak pastikan yang aku dapat jugak untuk tahun 2012 ni.. Yeahhh! Lagipun hp pink kesayangan aku tu dah nak cukup dua tahun new year ni.. Kan tak elok pakai hp lebih dua tahun.. So, kene cepat2 tukar nihhh..

c(: daaa..

No comments:

Post a Comment