Friday, 17 June 2011

SAYANG MAKSU NI..

Assalamualaikum..

alalalala... comelnye die

Name si budak ni Amir Ikhwan.. baru je 5 bulan tengok dunie ni ha.. punye lah aku sayang dengan die.. mule2 aku dengan akak aku nak panggil die Ikhwan.. dah tu, sume orang panggil die Amir.. so, panggil je lah Amir.. telinge die dah set, sume orang panggil die Amir, jadi bile orang panggil Amir je, baru pandang.. Ade jugak la aku panggil die Ikhwan, macam pelik je die tengok muke aku.. "die ni panggil sape ni" ?? hahaha.. ok.. u tau name u Amir je..

p/s bukan Amir ML ok.. oh pliss la.. :p

3 comments: