Monday 27 June 2011

HANGING OUT !

Time to shoppppinkkkk ! Aku ngan akak aku jenjalan + cuci mate yang gatal tak gatal sangat lah kat umah firaun a.k.a Sunyaw Pyramid.. Saje jenjalan + shopink mengabihkan duit.. Tapi beli barang macam tak beli je.. Sampai umah tengok barang yang baru beli, sikit je.. Duit abih macam masuk kedai Guess ? beli beg sebijik.. Heh ! 


Sampai je sane kite pusing2 dulu.. Jangan beli ape2 dulu.. Cuci2 mate dulu.. Survey2 harge dulu.. Mane yang best baru beli.. Aku plan nak beli beg je.. Pas2 tibe2 rase nak beli flat shoes pulak.. Baru semangat nak masuk sem baru.. Padahal kat umah ade sebijik yang belum pakai lagi time beli ngan mak ari tu.. Tapi yang tu wedges okk.. Yang ni flat, tak same.. Huhu.. Nak jugak.. Nak jugakk.. Cari punye cari, tak jumpe2 gakkk.. Memilih sangat kau ! Terutame sekali cari beg.. Payah na lak nak cari yang best.. Ade yang best, macam haram lak harge die.. Aku suke masuk shop yang ade SALE je ! yuhuuu.. Tapi shop beg tu tak de sale.. Bapak ah kecewe.. Cari punye cari, dapat la gak flat shoes sebijikk.. Harge pun best la.. Well.. sale kan.. :).. The next mission, jom kite cari kedai beg pulak.. Aduhh.. punye lah payah nak cari yang cantik + harge best ! Jalan2 tak jumpe2 gakk.. Padahal setiap floor tu dah rayau.. Asyik jumpe kedai yang same je balik2.. Kedai Guess sebenarnye.. Mate asyik nak memandang kat kedai tu je.. Tapi rase memang tak layak la.. Nak pandang pun tak layak, ni kan nak masuk..

Jalan punye jalan, penat r.. Makan dulu.. Untuk menjimatkan bajet, kite makan kat food court je.. Tapi masuk food court pun, macam makan kat restoran 2 bintang.. Mahal kemain.. Air pulak kite beli mineral je.. Cehh.. Air mineral pun buat kite abis duit.. Haa.. pas makan.. Sambung cari beg lagik.. Tibe2 termasuk satu kawasan yang jual banyak pilihan beg.. Bapak best.. Eksited seh.. Jom pilih.. Lastly, jumpe gak beg.. Biase jerr.. Sale tak sale lah harge die.. 10%.. Ok la.. Ade la jugak sale dari takde.. :p

Aku nak tunjuk la barang yang aku beli.. 

miss LV !

bersih lagi suci


taraaaa


Opppppss... Jangan salah faham ye.. Ini jenis barang yang aku beli.. Bukan jename yang aku beli.. Lalalalal.. Gambar ihsan sebab kesian dari uncle google jer.. Kalau aku nak beli, pastu tangkap gambar sendiri, memang menangih la wei.. Tunggu la si title 'Dato' pinang dulu.. Hehe.. Lupe lak nak cite yang aku ade gak beli purse.. Murah je.. Aku ni suke beli murah2, pas2 campak, beli lain pulak.. Terutamnye purse lah..

Dah abis soppinkk.. Ape lagi, balik la.. Sampai ye umah, akak aku bukan main lagi nak tengok barang2 yang kitorang beli.. Sampai tudung pun tak sempat nak bukak ha.. Ok la.. Wateva.. 

Aku rindu dengan si budak kecik comel cute tu.. Nak main2 ngan die.. Seharian tak cium2 pipi die..  Alalala comeynye die, macam maksu.. *perasan*


rindu padamu

Bye2 (^_^)v




No comments:

Post a Comment