Tuesday 28 June 2011

HIBA

Olla..

Dah seminggu aku duk umah kak Ngah aku tolong die kemas2 umah sebab berpindah.. Lepas je duduk seminggu kat umah die ari tu, tibe la terpikir nak balik umah pulakk.. Next week dah nak balik Melaka.. Aduhh.. Malassss.. 

Time nak bersiap2 tu, letak si budak kecik comel tu atas katil.. Aku ngan akak aku tengah bermekap bagai.. Dengar la suare budak kecik tu terpanggil-panggil, ajak borak *konon je.. dengan bahase ape tah.. Kitorang dah la nak siap2.. Kejap lagi mak die nak anta kitorang kat KTM.. Akak aku pun duk la tepi die.. Bukan main suke lagi die.. Sobak la ati ni ha.. Pastu akak aku tinggalkan die, bleh plak die nangis.. Hiba la tu konon.. Macam tau2 je kitorang nak balik dah.. Pastu aku datang agah2 kat die, suke + senyum balik.. Amir.. Amir.. Buat maksu asyik teringat kat die je..


Dalam kete time anta kitorang tu, die tido.. Sian die.. Penat.. Time nak tunggu train datang.. Akak aku dapat mesej dari kak Ngah, die cakap Amir terjage dari tido.. Pastu terus menangis.. Huaaaaa.. Kak Ngah cakap, agaknye die sedih kot tengok kitorang dah tak de.. Seriusss.. Aku macam nak nangis.. Ye la.. Seminggu kot die duk ngan kitorang.. Rindu membuak-buak..

Pasni, tah bile lah nak jumpe die lagi.. 
Bye2 Amir.. Jangan lupe maksu tau..
Ingat muke maksu ni..

si budak kecik comel

Amir sayang maksu, maksu sayang Amir.. :'(

No comments:

Post a Comment