Tuesday 20 September 2011

REVIEW FILEM

Heyyy..
Untuk entry ni, aku nak cite pasal filem yang aku tengok kat wayang baru2 ni.. Aku tengok dengan housemate aku.. Time ni aku tengok kat 1Utama.. Dah la time ni dengan pakai baju kurungnye masuk wayang.. Sebab before this, kitorang baru balik raye umah Nyna & Jue.. So, terus je la kitorang meronggeng.. Hehe.. Rajin tak nak cite ni.. At the first, aku tengok cite Final Destination 5.. Cehh, tak penah2 lak nak tengok cite ni kat wayang.. Salu tengok dalam laptop je.. Tetibe lak tengok cite ni kat wayang plak.. 3D lagi ok.. Bajet berani lah tu.. Huhu.. Aku suke tengok cite ngeri2 ni, tapi nanti aku tutup mate bile tengok.. Tapi yang aku ngilu + ngeri bile die tunjuk tang mate tu.. Part tu la yang aku tutup mate.. Macam terase mate aku je yang kene.. Huhu.. Memang best r cite ni.. Rasenye sume seasons aku dah tengok kot.. Ontah ler..

ni gambar je ok..



Cite kedue pulak aku tengok cite Johnny English Reborn.. Yang ni aku pulak tengok kat Jusco je.. See, Jusco jugak.. Macam haram giler cite ni ok.. Bengong2 je perangai Mr.Bean dalam ni.. Memang lawak.. Part yang paling lawak gile time die bawak helikopter ikut jalan raye tu.. Hey, bapak sape la tu.. Tak rugi la kalau tengok cite ni.. Mesti tak ngantuk punye lah.. Even time aku tengok ni start pukul 11 pm.. Cekal tak cekal la kitorang tengok.. Semangat ok.. 

:p

Haa.. Tu je lah kot yang aku nak cite.. Kalau nak tau betape bestnye cite ni, tengok sendiri la ok.. 10/10 for both..
Daaa.. ^_^v

No comments:

Post a Comment