Sunday 25 September 2011

FLY TO KLCC

Assalamualaikum..


Entry kali ni, aku nak citer time aku pegi FHM2011 kat KLCC ari kamis minggu lepas.. Wuuuu.. Best la jugak.. Yang tak best nye.. Lepas balik kene wat report.. What da !!.. Ape nak cite kat report tu.. Actually bukan nye report pun.. Cume reflective journal je.. Dem la.. Aku nak mule kan pun tau tau nak mengate ape.. Baru tulis front page je.. Huhu.. 

Aku ngan housemate aku betolak pegi KL ari Rabu malam.. Kitorang konvoi je.. Even ari rabu tu dah takde kelas, tapi terpakse pulak nak tunggu ke petang.. Adoiii.. KOKO ni wat spoiled je.. Last2, malam jugak kitorang betolak.. Sampai KL je, kite 'ngeteh'.. Tau tak ape ngeteh tu.. Something like supper cam tu lah lebih kurang.. Kuang2..

Esoknye, kitorang pegi KLCC.. Satu hal la pulak, time dah sampai, tak tau pulak nak parking kat mane.. Kang kalau salah parking kang, mau nye kene bayar ikut jam.. KL ni bukan boleh caye tempat paking nye.. Baru duduk setengah jam, melambung pulak harge tiketnye kang.. 

Ok dah sampai tu, kite check in.. Ceh, macam hotel pulak ye.. Dapat name tag lagi tau.. Die bagi tak nak gedabak lagi name tag nye.. Ok, wateva.. Kitorang pun jenjalan la sekitar hall yang ade kat situ.. First2 hall yang kitorang masuk je, dapat ice-cream free.. Cenonit je die bagi.. Untuk merase je sudah laa.. 

colourfull.. aku amik hazelnut
thumbup!

Lepas tu baru masuk hall Culinaire Malaysia tu.. Kat situ macam2 die tunjuk makanan.. Eastern ke, western ke.. Sume die nak tunjuk.. Ade gambarnye tapi dalam camera kawan aku pulak.. Kemain banyak lagi die snap gambar.. Nak masuk dalam report katenye.. Gasak lar.. Hahaha..

Ni nak share sikit gambar time kitorang kat sane..

ala, gambarnye tak jelas sangat..


hahaha.. interframe

sebelum masuk, kene pakai ni dulu.. ok fine!


kite dah penat..



Ok, tu je kot yang nak aku tunjuk.. Bye..

A picture is worth a thousand words ! Haha.. n_nv


No comments:

Post a Comment