Saturday 30 July 2011

BILE $$$ DAH MASUKKK..

Terbang ke Jusco Melaka.. (25.7.11)

Hey..
Dalam otak ni dah ade macam2 cite tapi malas punye pasal nak masuk dalam blog ni.. Now, aku nak cite ape laa yang aku buat dengan duit pt yang baru masuk ni kan.. First sekali, mesti lah kite g shoppink kan.. Bak kate akak aku, tak pe, reward untuk diri.. Cehhh, ayat nak sedapkan ati je tu sebenarnye.. 

Aku kan duduk Melake sekarang, so, tempat shoppink yang paling dekat dengan aku pun mestilah Jusco.. Jusco lah tempat yang paling awal duit pt aku terlabur kat situ.. Mesti kat situ.. LOL.. (ape punye ayat ni?).. 

Lepas je masuk duit pt, aku ngan housemate aku ape lagi, jom kite cuci hati ehh bukan, cuci mate kat Jusco.. Sebenarnye bukan nak g Jusco pun, cadangnye nak g Dataran Pahlawan, tapi kat DP tak de pulak Kenny Rogers.. Duh.. Perut kiorang ni kalo duit dah masuk je mesti demand.. Nak makan yang mahal2 jer.. (salah kan perut pulakkk).. Dah tak pandang dah food court time tu kan.. Pegi je lah Jusco tu ha.. Memang tu pun tempatnye.. Sampai dah hafal dah kedai2 kat situ.. *tipu je* (untuk penyedap cite).. :p .. Tapi kan, time ni memang series aku tak keluar banyak duit pun tuk shoppink.. See.. it is fantastic men.. 

aku letak gambar muffin je ea.. yummy..



..........................................................................................................
                                              (next story)


Ehh, boleh ke sambung cite lain dalam satu entry?? Tak pe, biar aku yang buat macam ni..


Terbang ke Jusco Seremban.. (30.7.11)

Hoi.. Hehe.. Dah tak tau nak greet macam mane dah.. 
Ok kite sambung cite, kalau kamu berdua aku yang ke3.. HAHAHAHA.. *sewel*

Ok, ari ni pulak, aku ngan akak aku + kawan die sekali g Jusco Seremban.. Kenape mesti Jusco jugak?? Ntah.. First2 sekali, kite mesti makan dulu.. Baru semangat untuk shoppink.. Ngee.. Kawan akak aku bermurah ati nak belanje kitorang Secret Recipe.. Ok jugak tu.. Hehe.. Aku pilih kek je.. Aku share ngan akak aku je makanan.. Tu pun tak abis jugak tu.. Lepas makan jer, cadangnye nak main boling haa, tapi tak jadi.. Sadis.. Ehh, sedih.. Macam tak ramai tapi sebenarnye ramai.. So, cancel lah. Padahal dah semangat tau, siap beli stokin lagi.. Kite jenjalan je ea.. Aku pulak nak beli kemeja, kite cari kedai yang ade tulis SALE okk.. Ok, dah jumpe kedai tu.. Sekejap je aku cari baju.. Kalau ade sale ni, aku teruje betul.. Even kedai tu mahal kalau takde sale.. 50% sale yawww.. Sape tak teruje.. Dah dapat satu baju.. Huhu.. Pastu, kitorang semangat nak balik lah.. Bukan balik sebenarnye, nak anta kawan akak aku g LCCT.. (Cadangnye nak cuci mate tengok abang2 pilot, tapi tak de pulak yang lalu haa).. Ciss.. Die nak balik Sabah gamaknye.. Sebelum balik, sempat lagi tu ha kite beli Epal Besar.. Ok, fine2.. Katenye dah lame tak makan kan.. 

see,semangat kan letak gambar :p
p/s : gambar banyak sangat.. malas r nak masuk.. Jangan tak caye, dalam laptop aku ade satu album untuk 'Jusco" je tau.. Hahah.. Semangat tak??
Nak kate Jucso addicted, tak jugak tau..

Bye.. ^.^ V

No comments:

Post a Comment